همکاری Fanvil و Wifirst برای راه حل های Wi-Fi هتل ها!

فنویل، ارائه دهنده پیشرو جهانی دستگاه های (Wi First ، (Audio-Video-IoT اپراتور پیشرو زیرساخت WiFi برای حرفه ای ها،از یک همکاری موثر برای معرفی مشترک یک سری راه حل وای فای هتل خبر داد. هدف از این همکاری صنعتی، ادغام نقاط قوت منحصربه فرد هر دو برند و بهبود تجربه کاربری جهانی است. این همکاری نه تنها نشان دهنده تعهد مشترک به نوآوری و کیفیت است بلکه نشاط تازه ای را به این صنعت تزریق می کند.

راه حل تلفن های هتلی Wi First اکنون با این مدل های فنویل سازگار است. H۲U، H۳، H۳W، H۵، H۵W، W۶۱۱W و غیره.

با راهکارهای وای فای تجربه هتل خود را ارتقا دهید. فنویل به Wi First اجازه می دهد تا طیف دستگاه های ارائه شده به مشتریان خود را گسترش دهد و به بستن قراردادهای بیشتر کمک کند؛ چرا که طراحی تلفن و ویژگی های فنی کلید انتخاب ارائه دهنده خدمات، به خصوص در بازار مهمان نوازی است.

Wi First برای تمام مشتریان خود، از مهمان نوازی گرفته تا خرده فروشی، یک راه حل مناسب ارائه می دهد و حالا Fanvil را به مجموعه خود اضافه کرده تا طیف گسترده ای از IP Phone ها را متناسب با تمام نیازهای مشتریان فراهم کند. طیف گسترده ای از فاکتورها و ویژگی های فنی به برآورده کردن تمام نیازهای پروژه ها و مشتریان کمک می کند: طراحی از نیازهای پایه تا سازمانی، و قابلیت های شبکه با تلفن های سیمی و WiFi، همگی با قیمت های رقابتی.

اتین دیتری، مدیر بازاریابی Wi First: ” ما از شروع این همکاری خوشحال هستیم و می توانیم یک خط تلفن بزرگ و رقابتی را برای پشتیبانی از سرویس VoIP به مشتریان خود ارائه دهیم. ما معتقدیم که این همکاری به ما کمک خواهد کرد تا پایگاه مشتریان خود را در این سرویس، به خصوص در بازار مهمان نوازی، گسترش دهیم “.

لوئیس چن، معاون Fanvil، گفت: ما از همکاری با Wifirst هیجان‌زده هستیم و کاملاً معتقدیم که مشارکت ما راحتی بیشتری را برای عموم در بازار هتل و فراتر از آن، به‌ویژه در حوزه راه‌حل‌های بی‌سیم به ارمغان می‌آورد. با هم، ما آماده ایجاد یک تجربه یکپارچه، افزایش دسترسی و عملکرد برای مخاطبان گسترده‌تر هستیم.

درباره Wifirst:

Wifist رهبر اروپایی WiFi مدیریت شده، برای حرفه ای ها است. این اپراتور راه حل های اتصال با کارایی بالا، امن و پایدار را به عنوان یک سرویس ،گسترش داده و اجرا می کند. دانش فنی و تکنولوژی های آن برای تصمیم گیرندگان فن آوری اطلاعات از بزرگ ترین شرکت ها و سازمان های عمومی (AccorHotels، هاواس، وزارت ارتش فرانسه، نوراتو، آسکات و غیره)جذاب است. وای فای در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان وجود دارد و در حال حاضر ۲۹ کشور را پوشش می دهد. در سال ۲۰۲۳، ویسترون به Next۴۰ می پیوندد.  برای اطلاعات بیشتر: www.wifirst.com