شرکت فنویل از اولین اینترکام SIP خود با نام Y501/Y501-Y پرده برداشت!

فنویل، ارائه دهنده برجسته جهانی دستگاه های صوتی و تصویری – IoT، خبر از انتشار اینترکام مراقبت بهداشتی سری Y501 / Y501– Y داده است که به طور ویژه برای مراقبت در خانه، خانه سالمندان، وقف جامعه و دیگر صحنه های داخلی با قابلیت امنیتی، (اینترکام و پخش) طراحی شده است.
سری Y501 / Y501- Y به عنوان اولین سری از محصولات مراقبت های پزشکی و سالمندان، در مجموع هشت مدل دارد که در حالت های نصب، هندزفری و وای فای برای رفع نیازهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارند.

طراحی چشم نواز 

سری Y501 / Y501 – Y رنگ ها را به صورت هماهنگ به کار می برد تا کنتراست چشم نوازی را ایجاد کند که برای سالمندان و بیماران به راحتی قابل تشخیص است. دکمه های مواد ضد باکتری روی بدنه اصلی نه تنها قابل جدا شدن هستند بلکه از سفارشی سازی براساس عادات و ترجیحات کاربران نیز پشتیبانی می کنند. سری Y501 – Y دارای سه دکمه دیگر روی گوشی برای دسترسی به عملکردهای تماس، تعویض لباس و تزریقات است.

دکمه های بی سیم قابل حمل برای تماس اضطراری

دکمه بی سیم Fanvil 433 MHz جمع و جور و سبک است، به خصوص برای حمل در سنین بالا و افراد با مشکلات حرکتی مناسب است. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا در شرایط اضطراری در محدوده خاصی تماس های یک کلیکی برقرار کنند و همیشه از امنیت کاربران محافظت کنند.
دکمه بی سیم 433 مگاهرتزی باید جداگانه خریداری شود.

اتصال خارجی با دستگاه های امنیتی

امنیت همیشه مورد توجه بوده است،به ویژه برای خانه سالمندان، بیمارستان ها و مناسبت های خاص. سری Y501/Y501 – Y با ۱ ورودی مدار کوتاه داخلی و ۱ رابط خروجی مدار کوتاه، از تجهیزات امنیتی مانند دکمه های اضطراری، سنسورها و چراغ های هشدار پشتیبانی می کند و ایمنی و سلامت کاربران را تضمین می کند.

وای فای دوبانده، کابل های مسی را از بین می برد!

برخلاف تجهیزات سنتی با انبوهی از سیم که ممکن است خطرات ایمنی بالقوه را به همراه داشته باشند و دشواری تعمیر و نگهداری را افزایش دهند، Fanvil Y501W / Y501W-E / Y501W-Y / Y501W-Y-E از وای فای داخلی 2.4 GHz5 /GHz پشتیبانی می کند که به طور ایده آل برای نیازهای ارتباطی بی سیم شما کاربردی است.