محصولات فنویل

تلفن آی پی فنویل X210i

تلفن فنویل X210i یک کنسول مناسب کاربران صنعتی است. این دستگاه مجهز به میکروفون قابل حرکت است و از تماس با هندزفری پشتیبانی می کند. با دکمه های هوشمند قابل برنامه ریزی DSS، می توانید عملکرد تماس با یک کلیک را برای بهبود کارایی ارتباطات تنظیم کنید. این دستگاه با پروتکل استاندارد SIP سازگار است و می تواند به عنوان مرکز نظارت یا میزبان برای مدیر دفتر با عملکردهایی مانند برقراری تماس برای تلفن های خارجی و داخلی، اینترکام دو طرفه، نظارت و پخش استفاده شود. X210i کارایی مدیریت و قابلیت های واکنش اضطراری را بهبود می بخشد.

قابلیت اتصال

تلفن فنویل X210i از طریق وای فای (دانگل وای فای)، بلوتوث، کابل EHS و پورت USB قابلیت اتصال به سایر دستگاه ها را امکان پذیر می کند. همچنین دو پورت گیگابیت امکان اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ را بدون نیاز به کابل کشی فراهم می کند.

دارای 106 کلید DSS

تلفن فنویل X210i دارای دو صفحه نمایش رنگی جانبی در اندازه 3.5 اینچی است که امکان دسترسی به 96 کلید DSS (شامل 32 کلید فیزیکی) را فراهم کرده و نیاز به ماژول اضافه را برطرف می کند. همچنین 10 کلید DSS دیگر در کنار صفحه نمایش اصلی قرار دارد که تنظیم به عنوان کلید BLF، شماره گیری سریع و سایر کلیدهای عملکردی را امکان پذیر می کند.

قابلیت نظارت تصویری

تلفن فنویل X210i قابلیت ادغام با چندین دوربین را داراست و  تماشای تصاویر هر یک از دوربین ها را از طریق انتخاب کلیدهای DSS امکان پذیر می کند.

Fanvil X210i Paging Console Phone

· 20 خط SIP
· کیفیت صدای HD روی بلندگو و گوشی
· میکروفون خارجی قابل حرکت
· صفحه نمایش رنگی اصلی 4.3 اینچی
· 2 صفحه نمایش رنگی جانبی 3.5 اینچی
· دارای 106 کلید DSS
· پشتیبانی از PoE
· دارای پورت گیگابیت
· دارای بلوتوث داخلی
· پشتیبانی از وای فای (از طریق دانگل)
· قابلیت تماس تصویری
· پشتیبانی از هدست (از طریق EHS)
· قابل تنظیم در دو زاویه 40 و 50 درجه